Feeds:
Δημοσιεύσεις
Σχόλια

Archive for 22 Οκτωβρίου 2010

Γνωριμίες

Συναντηθήκαμε μετά απο ένα τυφλό ραντεβού..σε μία ταβέρνα στα Μεσόγεια. Εμείς φορούσαμε απο ένα ζευγάρι blue jeans και στο χέρι είχα κόκκινα γαρύφαλλα. Σαν τον Ανθρωπο με το Γαρύφαλλο. Πιάσαμε ένα παγκάκι μπρός το κύμα. Είχαμε φθάσει και μισή ώρα νωρίτερα..Εφθασαν στην ώρα τους μέσα σε ένα τζίπ, με σκούρα τζάμια. Ηταν  ντυμένοι στα μαύρα, σαν τους Εκδικητές. Η γυναικα γύρω στα 30 με καμπύλες και κολλητή φούστα.. μαύρο πουκάμισο ανοιχτό στο στήθος. Συστηθήκαμε με τα μικρά μας ονόματα. Με κύτταξε η Α ..μπλέ βαθιά μάτια, γεμάτα μυστικά. Τη κύτταξα.. πράσινα σκούρα μάτια γεμάτα γνώση.  «Μύριζες λαγνεία» μου είπε μετά. » Μύριζες πόθο» της είπα μετά..

Ο άνδρας ήταν κοντύτερος απο μένα  αλλά μυώδης. Γυμνασμένος και δασύτριχος. Αρκουδόμαγκας. Μακάρι να την έχει μακριά. Ελπίζω να τα καταφέρει. Κυτταχτήκαμε με τον άνδρα μου:  Εγλειψε τα χείλια του, άρα και σε εκείνον άρεσε η μαυροφορούσα Α.. Ο σύζυγος, του ήταν αδιάφορος..έτσι κι αλλιώς εμάς θα πήδαγαν. Αυτή ήταν η συμφωνία.

Στο εξοχικό τους που πήγαμε, με έγδυσε ο Β αργά..μέχρι που έμεινα ολόγυμνη, μετά με έδωσε στον αρκούδη για να παίξει μαζί μου, όπως εκείνος ήθελε..Και ενώ νόμιζα ότι θα με βάλει να παίρνω πίπες και ότι θα με πασπάτευε με τις ώρες, αυτός έπεσε επάνω μου και μου τον έχωσε αμέσως στο μουνί.. ούτε που πρόλαβα να τον δώ..μέσα-έξω με τρομπάριζε..  Αντίθετα ο Β, κατέβασε το βρακί της Α και σηκώνοντάς τη φούστα την έβαλε να περπατάει στα 4, ο πισινός της να κουνιέται πέρα δώθε.. Μετά την έστησε κοντά μας να παρακολουθεί τον άνδρα της να με πηδάει, ενώ της έβαζε χέρι απο πίσω..δάχτυλο στο κώλο της και τρίψιμο της κλειτορίδας..  Οταν εδέησε να χύσει και να τραβηχθεί..σύρθηκα μέχρι την Α και τη φίλησα..η γλώσσα μου έφθασε στο λαρύγγι  της και το χέρι μου βρήκε το βυζί. Μικρό αλλά χυμώδες.. Διστακτικά με αγκάλιασε και φώλιασε το χέρι της στο αιδοίο μου..Δεν το ξυρίζω, αλλά του βάζω κορδελάκια.  Ηταν μούσκεμα απο χύσια και πόθο. Την φίλησα με πάθος, ενώ ο άνδρας της την έγδυνε.. Οταν έμεινε τσίτσιδη, καύλωσα απίθανα..Κόλλησα το πρόσωπό μου στο μουνί της και την έγλειφα για ώρα..απο πίσω κάποιος με έπαιρνε απο πίσω, μάλλον ο Β θα ήταν..αναγνώρισα το πάχος του πούτσου.. Αλλά και η Α, δεν έμενε αμετοχη..Ο σύζυγος της έχωσε το πέος του στο στόμα, επιτέλους το είδα πώς ήταν, χοντρό με φλέβες….είχε όντως βαθύ λαρύγκι η μικρή..μέχρι τη βάση του το κατάπιε..

Ηταν η σειρά της να με γλείψει..Ξάπλωσα ανάσκελα και κολλησε τα μούτρα της στο μουνί μου. Βρήκε τη κλειτορίδα μου και άρχσε να με πιπιλάει, ενώ έσκαζαν οι οργασμοί.. Οι άντρες τη πήρανε εναλλάξ, πότε απο εμπρός, πότε απο πίσω..δεν έλεγε τίποτα, μόνο βόγγαγε..Στο τέλος καθίσαμε γονατιστές, η μία να φιλάει την άλλη, ενώ μας κουτούπωναν..

και μετά τέλος               ;

Οχι.

Κοιμηθήκαμε. Και όταν ξυπνήσαμε είμασταν γυμνές, στο πάτωμα, σκεπασμένες με πουπουλένια παπλώματα και ολομόναχες. Αφουγκραστήκαμε.. Ω! Ναί..δίπλα οι άντρες πηδιόντουσαν μεταξύ τους.. κρυφοκοιτάξαμε..ο Β γαμούσε τον άνδρα της ανάσκελα..ενώ του έπιανε το πούτσο, χαρήκαμε. Επιτέλους μόνες.. κουλουριαστήκαμε η μία στην αγκαλιά της άλλης. Επιασα το βυζί της, έπιασε το πουλί μου και το έτριψε..είχα οργασμούς πολλούς. Με καύλωνε απίθανα αυτή η γυναίκα.. Καλό το σέξ με τον άνδρα της δεν λέω..αλλά στο εξής μόνες μας θα βλεπόμαστε, χωρίς αυτούς.. Γρήγορα κανονίσαμε την επόμενη συνάντησή μας, αύριο κιόλας το μεσημεράκι..την ώρα που θα κατέβαζε τα ρολλά στο μαγαζί..θα ήμουνα η τελευταία πελάτισσα..που όμως θα έμενε μέσα, μέχρι τις 5.00 που θα ξανα άνοιγαν.. Τα πάντα για να κρύψω τη γλώσσα μου στη τρύπα της.

 

Read Full Post »