Feeds:
Δημοσιεύσεις
Σχόλια

Archive for 10 Απριλίου 2024

Σφήνα

Ταξιδεύουμε μαζί. Οδηγείς αργά στη δεξιά λωρίδα. Δεν μιλάμε, απλά ψιθυρίζουμε αυτά που θέλουμε. Το δήλωσες από την αρχή : Εσύ ζητάς, εγώ προσφέρω.

Διαλέγεις τα ρούχα μου, μου φοράς το σέξυ σουτιέν που μου αγόρασες, εκείνο που έχει ανοίγματα στις ρώγες για να βγαίνουν έξω, μετά μου περνάς το κόκκινο εμπριμέ φουστάνι που σ’ αρέσει να φοράω, και με αφήνεις μόνη μου να διαλέξω τις γόβες μου. Σ’ ρωτάω αν ξέχασες το βρακί. Με αγριοκυττάζεις και με τραβάς μπρούμυτα στα γόνατα σου..Μου ρίχνεις ξυλιές στον πισινό και στριφογυρνάω γιατί δέρνεις βαριά… Απότομα σταματάς και μου βάζεις κρέμα στον πισινό..μετά κι άλλες ξυλιές..επειδή αντιστάθηκα πριν και παραπονέθηκα..μετά μου χώνεις βαθιά μία σφήνα, από τις χοντρές σφήνες και πονάω..δεν μιλάω μήπως φάω και άλλες. Με σηκώνεις όρθια.. μου ανακοινώνεις το σχέδιο που έχεις στο μυαλό σου..θα πάμε κοντινό εκπαιδευτικό ταξίδι.. Έχεις κανονίσει τα πάντα όλα.

Μπαίνω στο αυτοκίνητο σου και μου σηκώνεις το φόρεμα για να καθίσω πάνω σε ένα σαγρέ μαξιλαράκι..η σφήνα χώνεται ακόμη πιο βαθιά..Είμαι χωρίς βρακί, χωρίς στρινγκ, .από τον αφαλό και κάτω γυμνή με μία πλαστική σφήνα στον κώλο. Και ο πισινός μου καίει από τις ξυλιές.. Με κυττάς χαμογελώντας και μου δείχνεις ένα τηλεκοντρόλ..Όχιιιιι! Μα ναί, αυτό θα γίνει..βάζεις μπροστά τον δονητή και μετά τη μηχανή..φεύγουμε και εγώ γαμιέμαι από πίσω και χύνω από μπροστά..Σε λούζω με προστυχιές..

Και εδώ τελειώνουν όλα;

Όχι βέβαια… στο πρώτο ελεύθερο πάρκινγκ της Ε. Ο. κατεβάζεις το φερμουάρ σου και με βουτά από τα μαλλιά μου, γέρνω στο κάθισμα του οδηγού παίρνοντας τον πούτσο σου στο στόμα μου..Αρχίζεις πάλι να οδηγείς δεξιά ενώ παίρνω πίπα.έχεις μεγάλο πουλί και πνίγομαι από τον όγκο του στο στόμα μου..κάθε που τραβιέμαι για ανάσα, μου ξεσκεπάζεις τον πισινό μου σε κοινή θέα..σε ακροατήριο..

γιατί υπάρχει ακροατήριο. Γιατί μετακινήθηκες στη μεσαία λωρίδα και οι φορτηγατζήδες από τα δεξιά που βλέπουν τον κώλο μου με τη σφήνα τουρλωμένο, τρελαίνονται και κορνάρουν..Και από την αριστερή πλευρά οι άλλοι που βλέπουν τον οδηγό με ένα ξανθό κεφάλι σφηνωμένο ανάμεσα από τα μπούτια του, κορνάρουν και σφυρίζουν…

Κάποια στιγμή φτάνουμε. Σκουπίζομαι κάπως και βγαίνω παραπατώντας..Είμαστε σε σπίτι φίλων..και μας περιμένουν… Με πιάνει ο Ζ από το χέρι και μπαίνουμε..δεν υπάρχει κανείς να μας περιμένει..η είσοδος είναι άδεια. Μπαίνουμε μέσα και πάμε στο μπάνιο, να κατουρήσω θέλω και να πλυθώ, έχω γίνει χάλια και τα καπούλια μου καίνε… Μου βγάζει τη σφήνα ο Ζ και με πλένει. Μετά τον πλένω εγώ ιδιαίτερα τον πούτσο του..που έχει αρχίσει πάλι να σηκώνεται..Η ζέστη αφόρητη..αποφασίζουμε να πάμε να ξαπλώσουμε κάπου να ξεκουραστούμε.. Δεν ντυνόμαστε. Ανοίγουμε την πόρτα της κρεβατοκάμαρας και παράλληλα ανοίγουν και τα φώτα..όλοι οι φορτηγατζήδες φίλοι μας, μαζί με τις γυναίκες τους, μας περιμένουν στη κρεβατοκάμαρα γελώντας και ζητωκραυγάζοντας.. ολόγυμνοι.. για τον δεύτερο γύρο..μας.

Read Full Post »